Вработените од техничкото одделение сами го испразнија, исчистија, варосаа и поставија нови плочки во стариот болнички магацин на Инфективното одделение во велешката болница, менаџментот обезбеди ИПА грант за медицинската опрема во висина од 47 илјади евра а од соработката на граѓанското здружение „Лилипоп шекерче“ со Новонордиск произлезе донацијата на канцеларискиот и медицински мебел за Центарот за дијабет во Велес. Тој е отворен за потребите од здравствени услуги на над 6 илјади дијабетичари во градот и за рана дијагностика на болеста кај останатите граѓани.

Максимално се ставени во функција старите постојки на каменоломот во населбата Превалец во сопственост на скопската фирма „Техно павер“. Производствено преоптоварени постојките го загадуваат воздухот со големи количини на бела прашина. Неа ветрот ја носи и во населбата Тунел. Овие две велешки населби се најзагадени во моментов од прашината што граѓаните и особено децата ја дишат, им влегува во домовите, се таложи на покривите, ја ништи флората и фауната во реката Тополка и ја деградира животната средина. И додека граѓаните се гушат во густи облаци од прашина газдите и дел од вработените во „Техно павер“ не го признаваат загадувањето и го попречуваат секој обид на инспекциските контроли да ја утврдат фактичката состојба во каменоломот.

Ѓоргови се едно од познатите стари имотни семејства во Велес. Тоа било почитувано од своите сограѓани како старо семејство чии корени потекнуваат од Којник, познат дел на градот. Јане Ѓоргов додека живеел на Којник се занимавал прво со земјоделие,а потоа со трговија. Тој бил многу досетлив човек како и неговите три сина: Орде, Ане и Диме. Познатиот велешки земјоделец, за време на изградбата на железничката пруга Скопје- Солун, ги поттикнал своите синови како да стекнат богатство. Одлучиле да купат повеќе коњи и со нив кај тогашните турски власти се понудиле да ги превезуваат камењата, праговите и другите градежни материјали потребни за изградба на пругата. Нивната понуда била прифатена. Семејството до изградбата на пругата во 1873 година работело од утро до мрак, вработило поголем број аргати и на крајот спечалило пари. Потоа ги инвестирале парите во развој на трговија, во купување на имот и на крајот ги изградиле големите куќи на плоштадот, во центарот на Велес.

Во директен судар на патнички автомобил марка „Ауди А4“ со велешки регистарски броеви управуван од четириесет и четири годишниот Г.Е. од Велес со возило марка „Застава Југо Корал 45“ со велешки регистарски броеви управувано од дваесет и девет годишниот З.Д. од Башино Село, што се случил утрово, повредени се четири лица. 

Според стручните лица од општината и наодите на Институтот за земјотресно инжинерство базенот во Велес е ризичен за капачите. Бетонските плочи околу базенот се попуштени и кородирана е арматурата.Вака градежниот инженер во Општина Велес, Снежана Дервишова ја започна изјавата пред новинарите во која ја опиша состојбата во која се наоѓа градскиот базен.

Две семејства од Велес бараат помош од граѓаните за нивни исчезнати роднини. Семејството на седумдесет и осум годишната Десанка Лапева извести дека таа од својот дом на улицата „Љубљанска“ број 25 излегла на 7 мај, еден час, по полноќ и повеќе не се вратила дома, рече портпаролот на СВР Велес, Верољуб Додевски.

Поврзани вести

 

Најново