Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Иако неговиот најпопуларен пациент починал само на 56-годишна возраст, Д-р Дејвид Агус стана најскапиот лекар во Силиконската долина. Тој долго време му кажал на Стив Џобс да се оперира, но тој не можел да го убеди.

Д-р Дејвид Агус развива свој сет на правила кои секој од нас може да го следи, ако сака да има долг и без болести живот:

1. Кофеин
Прво, само треба да го добиете од природни производи – зрна и полн чај лисја. Второ, не треба да пиете кафе или чај почесто од еднаш или двапати дневно. Имајте на ум дека, сепак, целосното откажување од таков стимулатор наскоро би наштетил отколку да донесе некаква корист: кофеинот е одличен стимулатор за нервниот систем и во не толку броjни дози е многу корисен, уверува д-р Агус.

2. Насмевка
Сама по себе насмевка, дури неразумна, го принудува организмот да лачи ендорфин и серотонин во мозокот – хормоните кои влијаат на нашиот мозок како “најдобри за смирување” при стресови.

3. Не се исцрпувајте со заморувачки тренинзи во салата и тоа неколку пати неделно. Залог за добро здравје е секој ден да му обезбедувате на организмот 15 минути такво оптоварување, што има цел да се подигне пулсот на пример со 50% од вообичаениот ритам. Најдобро е да се качите по скалите до последниот кат дома или во вашата канцеларија.

4. Следете го вашиот пулс, моторни активности и крвен притисок.

5. Рибни денови
Секоја седмица треба да имате најмалку три ручеци, вклучувајќи и рибни јадења. За да им помогнете на срцето и на мозокот, а затоа изберете црвена риба – лосос, пастрмка.

6. Пијте чаша црвено вино за вечера. Ова е добра превенција на кардиоваскуларни заболувања.

7. Земете магнезиум и рибино масло, кое во следните неколку години може да ве спаси од мозочен удар и срцев удар. Внимавајте на индексот на тромбоцити во крвта – не дозволувајте да се згусне.

8. Бидете сигурни дека ќе имате појадок.

9. Почесто менувајте го креветот. Ова е важно.

10. Носете само удобни чевли. Најсоодветни оние што можете да си ги дозволите.

11. Прошетајте секој ден од 1 до 3 км.

12. Земете зелени сокови и коктели – тие ќе го насладуваат телото со витамини.

13. Јадете вистинска храна: месо, но не колбаси; риба, но не конзервирана; зеленчук, но не и салати од продавницата. Колку помалку производот се обработува, толку повеќе е корисно за телото.

14. Не купувајте сокови во пакувања.

15. Бидете позитивни. Тоа навистина функционира.

16. Се грижите за изгореници. Здравствената штета од нив обично не е толку очигледна.

17. Избегнувајте изложување на светлина. Особено на аеродромите.

18. Молете се. Дури и на работа.

 

 

Најново