Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Надуеноста на стомакот е многу непријатен феномен, освен што се чувствувате непријатно, изгледаме подебели отколку што навистина сме. Многумина веруваат дека проблемот е поврзан со масните наслаги во абдоменот, но всушност има многу други фактори кои го тераат нашиот стомак на такво чувство.

Во некои случаи, надуеноста е придружена со други дигестивни проблеми како што се болка и зголемено производство на гас, што исто така предизвикува чувство на тежина. Причината за подуеноста обично е скриена во некои хранливи материи што телото не може правилно да ги вари и тоа предизвикува воспалителни реакции.

Најзагрижувачки, се оние продукти на кои обично не обрнуваме внимание и покрај непријатните последици, а потоа продолжуваме да ги јадеме. Експертите укажуваат на околу 5 производи кои најдобро треба да се избегнуваат за да не страдате од овој проблем.

1. Млеко и неговите деривати
Млекото и другите млечни производи се главната причина за воспаление на абдоминалната празнина. Ова се должи на високата содржина на лактоза, природен шеќер кој е слабо апсорбиран од возрасните. Тие едноставно ги немаат потребните ензими за деградација. Нетолеранцијата на лактоза предизвикува прекумерно производство на цревен гас, како и болка и надуеност.

2. Рафинирано брашно, исто така, предизвикува подуеноист

Рафинирано брашно за време на обработката е лишено од хранлива вредност. Ги губи влакната, хранливата состојка што е клучна за нашата варење. Прочистеното брашно содржи помалку витамини и минерали од другите видови, а поради неговата висока содржина на глутен, помага во воспалителни процеси.

3. Зеленчук од семејството на распрскувачи

Овие зеленчуци, како што се карфиол или брокула, се извор на есенцијални хранливи материи и се уште содржат помалку калории. Затоа, не ги исклучувајте целосно од вашето мени. Проблемот е во тоа што тие исто така содржат полисахариди, познати како рафиноза, кои за време на ферментација ферментираат и предизвикуваат вишок на производство на гас. Ова, пак, предизвикува воспалителна реакција во абдоминалната празнина која е тешко да се лекува.

4. Колбасни производи

Малкумина ќе одбијат хот дог или солени колбаси. Но, ние така не мислиме затоа што овие производи содржат голем број на хемиски соединенија и масти кои се штетни за здравјето. Честите оброци со колбаси и шунка предизвикуваат воспалителна реакција во телото, што резултира со проблеми со варењето и заедничките проблеми. Тие исто така содржат премногу сол и може да предизвикаат задржување на течности и метаболистички абнормалности.

5. Пржена храна

Мрсна пржена храна се едни од најчестите причини за воспаление на желудникот, не само затоа што содржат многу маснотии, туку и поради тоа што нашите тела не се во можност целосно да го вари.

Поврзани вести

 

Најново