Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Познато е дека повеќето витамини се губат и деактивирани со термичка обработка. Ова е причината зошто потрошувачката на овошје и зеленчук како најбогата на витамини храна се препорачува во сурова форма.
Сепак, постојат супстанци што се покорисни за здравјето, чии количини не само што не се намалуваат, туку и полесно се варат по благиот кулинарски третман на прехранбените производи. Неколку од редовно конзумираните зеленчуци спаѓаат во оваа категорија. Излезе дека со конзумирање на сурови, ние сме лишени од некои од најважните придобивки од нив.

Еве некои зеленчуци, кои е најкорисни по благиот кулинарски третман.

Моркови

Излезе дека ние сме во право кога ги јадеме сурови. Многу покорисни се печени или подварени со малку масло. Морковите се познати по нивната висока содржина на бета каротен или провитамин А. Ова е моќен антиоксидант кој се трансформира во витамин А во телото. Сепак, многу е тешко да се вари суров морков. Лесното термичко третирање ги прави каротеноидите многу полесни да се варат и се потребни маснотии за полесно да поминат низ крвта.

Поврзани вести

Web banner Hit Portal Sinalco IceTea 2018 300x250px 01

Најново