Октомври е веќе тука и повторно гледа во лунарниот календар. Корисното есенско овошје и зеленчук ќе бидат наш лојален сојузник во лунарната исхрана.

Без разлика на тоа каков вид на печурки обожавате, сите тие се преполни со неверојатно корисни хранливи материи. Печурките заслужуваат посебно место на масата.

Прочитајте зошто!

Тие се достапни, вкусни и здрави, а нивното консумирање штити од болести на нервниот систем во подоцнежната возраст и може да доведе до трајно подобрување на менталните способности. Истражувањето на специјалистите од Универзитетот на Илиноис во Чикаго, спроведено во 2005 година, докажува дека луѓето кои јадат грст сирови бадеми дневно во текот на неколку месеци се помалку загрозени од Алцхајмер и подобро се справуваат со тестови за меморија.

Супата од зеленчук е позната за многу дами и многу од нив успеале со неа да се ослободат од вишокот килограми. Диетата е лесна за држење бидејќи супермаркетите и пазарите се преполни со различни зеленчуци. За оваа диета треба да набавите 3 килограми зелка, 6 главици кромид, 2-3 пиперки, сок од домати, магдонос и сол. Исечете ги сите производи ситно и сварете ги, потоа можете да ја консумитрате супата и нема ограничување колкаво количество може да изедете.

На крајот на летната сезона и по активен одмор имаме потреба од детоксикација на организмот. Месечевата диета е погоден растоварувачки режим (ако не сте бремена и не страдате од болести), бидејќи ни помага да исфрлиме дел од вишокот на течности, да го детоксицираме телото и се разбира да поставиме почеток на еден здрав начин на исхрана.

Прашањето што ги интересира сите трчачи е колку треба да трае трчањето. Интересно е дека кај трчањето за здравје / тренинг / слабеење не е важно растојанието, туку времето.

Поврзани вести

 

Најново