Оризот е одличен извор на енергија која се употребува во телото за активност на мозокот, физичка активност и телесни функции. После јаглехидратите, протеините се вториот најбогат елемент во оризот.

Оризот е извонредно хранлив 360 калории во 100 грама. Сиромашен е со масти, но богат со скроб, па затоа е лесно сварлив. Оризот е богат со минерали. Најмногу има фосфор и тоа 116 милиграми и калиум, а нешто помалку магнезиум, калциум, манган, железо, сулфур, бакар, цинк, кобалт…

Од витамини, оризот најмногу содржи витамин Е и витамини од групата Б.

Уште во старата кинеска медицина, оризот играл важна улога. Неговите лековити својства ги признала и научната медицина: оризовата вода како природно средство против пролив, оризовото брашно во исхрана на доенчињата и децата.

Ако сметате дека имате 3-4 килограми вишок, можете да се обидете да ги намалите на следниве 5 начини без гладување:

Без оглед на тоа колку во последните години се зборува за важноста од превенцијата и лечење на остеопороза,  од оваа болест и понатаму зема замав и се повеќе заболуваат  жени, но и мажите. Остеопороза е хронична болест на коските која што го добила и називот ,,тивка епидемија на 21 век,, а нејзини карактеристики се  намалувањето на густината на коските поради тоа што тие стануваат порозни.

Насекаде во Бразил сокот од моркови се користи за долготраен и здрав тен.

Празот обилува со хранливи и лековити материи – содржи големи количества минерални материи и витамин Ц.

Темните кругови и подочниците можат да бидат резултат на генетика, замор, стрес, недостаток на сон, стареење, пиење премногу алкохол, пушење и лошите навики во исхраната.

Поврзани вести

 

Најново