Нетфликс потврди: Тројца повредени на снимањето на реалното шоу “Squid Game”
Три лица добиле лекарска помош за време на снимањето на реалното шоу базирано на серијата „Squid Game“, потврдија од компанијата Нетфликс.
Иако многу светски медиуми објавија дека има тешко повредени учесници, стриминг сервисот тврди дека таквите изјави се неточни.
Реалното шоу „Squid Game: The Challenge“ е засновано на слична премиса на најгледаната серија на Нетфликс и на победникот му нуди огромна парична награда, но губитниците, за разлика од јужнокорејскиот хит, не плаќаат со живот за „испаѓање“. Британскиот таблоид „Сан“ разговараше со анонимен учесник на тоа реално шоу, кој тврди дека поради ниските температури во студиото Кардингтон, многу натпреварувачи побарале лекарска помош веќе на првиот натпревар на „Црвено светло, зелено светло“.
„Дури и со хипотермија, многумина беа подготвени да останат што е можно подолго бидејќи имаше многу пари во игра. Премногу од нив беа решени да не се движат, па стоеја таму предолго. Имаше луѓе кои пристигнаа мислејќи дека ќе станаа милионери, но си заминаа во солзи“, изјави анонимниот соговорник на таблоидот.
Играта „Црвено светло, зелено светло“ ги вклучува натпреварувачите да стојат мирни додека е вклучено црвеното светло и да трчаат што е можно побрзо штом се вклучи зеленото светло.
„Тоа беше како воена зона. Медицинскиот персонал ги изнесуваше луѓето, но не ни беше дозволено да кажеме ништо. Затоа стоевме неподвижни половина триесет минути пред да се вратат камерите. Некои завршија со лазење. Најмалку еден беше изваден на носилки“, тврди учесникот.
Сепак, компанијата тврди дека само тројца учесници добиле помош поради „благите медицински состојби“ и дека инвестирале во „сите соодветни безбедносни процедури“.
„Иако беше студено на снимањето, учесниците беа подготвени за тоа и сите тврдења за сериозни повреди се невистинити“, соопштија од компанијата, пишува Гардијан. Во оригиналната серија, 456 натпреварувачи се натпреваруваа во смртоносни верзии на детски игри за голема парична награда. Се вели дека „Squid Game“ е критика на капитализмот и должничката криза во Јужна Кореја, а серијата стана најгледаната серија во историјата на Нетфликс.
Се верува дека привлече 4,4 милиони нови претплатници на Netflix и донесе на компанијата 1,45 милијарди долари профит.
Нетфликс минатата година најави дека ќе организира и реално шоу со слични игри во кое 456 натпреварувачи ќе се борат за главната награда во износ од 4,56 милиони долари. Брендон Риг, потпретседателот на компанијата, оваа програма ја нарече „социјален експеримент“.
Дума.мк