Ова е Роузи: Има над 130.000 следбеници и изгледа совршено, но не е вистински човек

Објавено на 11 август, 2022 во 10:22

Роузи на социјалната мрежа „Инстаграм“ ја следат повеќе од 130.000 луѓе, со нив споделува фотографии од нејзините авантури, нејзината шминка е секогаш беспрекорна, секогаш е дотерана ѝ изгледа како да се симнала од некоја модна писта… Роузи е модел, пее, танцува, но, ништо од тоа е вистинско.

Рози е јужнокорејска виртуелна инфлуенсерка, дигитално прикажана личност која е толку реална што луѓето често претпоставуваат дека е вистинска жена, иако не е.

„Дали си вистинска личност или си робот?“ – е едно од најчестите прашања под нејзините фотографии.

Имено, Роузи е создадена од компанијата „Sidus Studio X“ со седиште во Сеул, Јужна Кореја. Тие велат дека таа е „способна да прави сè што луѓето не можат да го направат, и го прави тоа во најчовечка форма“, пренесува „CNN“.

Оваа виртуелна инфлуенсерка потпишала договори со многу брендови и веќе има спонзорства, а воедно се најде и на модните писти на виртуелни модни ревии, па дури и објави два синглови.

Несомнено, индустријата за виртуелни луѓе е во подем, а со тоа и сосема новата економија во која инфлуенсерите никогаш не стареат, не предизвикуваат скандали и се дигитално беспрекорни, предизвикувајќи тревога меѓу луѓето кои се опседнати со недостижните стандарди за убавина.

Како функционираат виртуелните инфлуенсери?

Технологијата „CGI – Computer Generated Image“ која стои зад Роузи не е ништо ново. Оваа технологија е сеприсутна во денешната забавна индустрија, каде што уметниците ја користат за да создадат „реални“ нечовечки ликови во филмови, компјутерски игри и музички спотови. Но, од неодамна се користи и за создавање инфлуенсери.

„Sidus Studio X“ кога креира слика на Роузи, користи технологија и ја создава од глава до пети, што е идеално за совршени фотографии на „Инстаграм“.

Како и нивните колеги од реалниот живот, виртуелните инфлуенсери имаат следбеници на социјалните мрежи, каде што објавуваат снимки од нивните „животи“ и комуницираат со своите фанови. На профилот на Роузи се гледа како таа патува во Сингапур и ужива во чаша вино, а обожавателите постојано ѝ даваат комплименти за нејзините аутфити.

На постарите генерации можеби им е чудна интеракцијата со „виртуелна личност“, но експертите велат дека виртуелните инфлуенсери навистина им се допаѓаат на младите Корејци, кои, за жал, поминуваат голем дел од својот живот на Интернет.

Ли На-кјонг, 23-годишна девојка од Инчеон, почнала да ја следи Роузи пред околу две години мислејќи дека е вистинска личност. И Роузи ја заследила, понекогаш дури и коментирала на нејзините објави, станале виртуелни пријателки, а тоа продолжило дуи и откако Ли ја дознала вистината.

„Комунициравме како пријателки и се чувствував удобно со неа. Не ја гледам како производ на вештачката интелигенција, туку како вистинска пријателка. Ја сакам нејзината содржина. Таа е толку убава“, изјави Ли.

Профитабилен бизнис?

Социјалните медиуми не само што им овозможуваат на виртуелните инфлуенсери да прилвлечат голем број следбеници, туку од таму доаѓаат и парите. Инстаграм-профилот на Роузи е полн со спонзорирани објави каде таа промовира производи за нега на кожа и модни производи.

„Многу големи компании во Кореја сакаат да ја имаат Роузи како модел. Оваа година очекуваме дека ќе заработиме повеќе од 1,52 милиони долари само од Роузи“, откри извршниот директор на „Sidus Studio X“, Баик Сеунг-јуп.

Како што расте популарноста на Роузи, компанијата добива се повеќе спонзорства од луксузни брендови како „Chanel“ и „Hermes“. Нејзините реклами се појавуваат на телевизија, па дури и во „офлајн простори“ како билборди и автобуски постојки. Моделите се многу барани бидејќи им помагаат на брендовите да допрат до помладите потрошувачи. Освен модата и убавината, меѓу клиентите на Роузи се и компаниите за животно осигурување и банки, кои вообичаено се сметаат за „старомодни“.

Извршниот директор го наведува и фактот дека, во споредба со некои од нивните реални колеги, ваквите виртуелни ѕвезди полесно се одржуваат. Потребни се неколку часа, понекогаш и неколку дена, за да се создаде фотографија од нивните ѕвезди, а два дена до неколку недели за видео реклама. Тоа е многу помалку време и работа отколку што е потребно за работа со вистински луѓе каде што се трошат недели и месеци во барање локации, подготовка, осветлување, фризура, шминка, стајлинг, постпродукција…

И, исто така, виртуелните инфлуенсери никогаш не стареат, никогаш не се заморуваат од тоа и не се контроверзни. Јужнокорејскиот малопродажен бренд „Lotte Home Shopping“ создаде своја виртуелна инфлуенсерка, Луси благодарение на која имаат голем профит. Имено, компанијата претходно ангажирала вистински луѓе за рекламите на своите производи, кои според нив „чинат многу и ќе се променат кога ќе остареат“. Така дошле до Луси, која засекогаш ќе има 29 години. „Луси не е ограничена со време или простор. Таа може да се појави насекаде. Нема морални проблеми“, велат од „Lotte Home Shopping“.

Наметнување на нереален стандард на убавина?

Јужна Кореја не е единственото место што ги прифати виртуелните инфлуенсери. Меѓу најпознатите виртуелни инфлуенсери во светот се Лил Микела, која е создадена од ко-основачи на американски стартап за технологија и има повеќе од три милиони следбеници на „Инстаграм“. Лил работи со брендови како „Calvin Klein“, „Prada“ други. Друга виртуелна инфлуенсерка е Лу до Малагу, која е продукт на бразилска малопродажна компанија и има речиси шест милиони следбеници на „Инстаграм“.

Според професорката на Универзитетот Инха, виртуелните инфлуенсери во другите земји имаат тенденција да ја одразуваат различноста на етничкото потекло и идеалите за убавина, додека во Кореја тие секогаш се „убави и ги одразуваат вредностите на земјата“. Инаку, во Јужна Кореја, која често се нарекува престолнина на пластичната хирургија, постои загриженост дека виртуелните инфлуенсери би можеле дополнително да поттикнат нереални стандарди за убавина.

Сподели:

Напиши коментар

Станете член на ДУМА.мк и споделете го вашето мислење преку коментар. Кликнете тука за да се најавите.

8xbet
8xbet
8xbet
8xbet
8xbet
8xbet
8xbet
8xbet
8xbet
8xbet
8xbet
8xbet
xổ số mega ngày mùng 9 tháng 7
trang cá cược bóng đá uy tín nhất hiện nay
khuyến mãi 8xbet
những ngã rẽ cuộc đời thuyết minh
lich thi dau mi
kết quả xổ số vietlott mega ngày hôm nay
kết quả bóng đá russia 2nd division
kết quả bóng đá giao hữu u23 trung quốc
xem trực tuyến vtv3
đền thờ vua thủy tề
socolive tv trực tiếp bóng đá
lịch thi đấu giải hạng nhất quốc gia nam 2024
bóng đá soi kèo nhà cái
động cơ xăng có tỷ số nén từ
quy định tỷ lệ thương tật
lich thi dau bong da.hom.nay
trực tiếp đá banh giải euro 2014
live champions league gratis
xổ số miền nam ngày 19 tháng 04
xổ số đồng nai 15 tháng 10
ku casino app
nagavip39club - cổng game quốc tế android
xổ số mega ngày 24 tháng 04 năm 2024
tiền thưởng bóng đá nữ việt nam
8xbet
xổ số vĩnh long sông bé thứ sáu
kết quả xổ số đồng nai 7/2/2024
xổ số ngày 17 tháng 3 đài sóc trăng
cá cược bóng đá euro 2024
kết quả xổ số miền bắc của ngày
vì sao ở nước nga năm 1917 lại có hai cuộc cách mạng
gamepoker
ghi âm cuộc gọi trên huawei nova 3i
xo so thong ke
slovakia – ukraine kèo nhà cái
copa america đài nào
du đoán xsmb
dự đoán xổ số minh ngọc bến tre hôm nay
trang cá cược online tốt nhất full
only 13 teams in the first world cup
cách rút tiền từ fb88
kết quả bóng đá đội fulham
kết quả xổ số thành phố ngày 15 tháng 2
Lịch thi đấu tiger cup 2020
kết quả xổ số ngày mùng 6 tháng 11
lời cuối cho cuộc tình đan nguyên
trực tiếp euro world cup
đội hình man city gặp tottenham
vòng loại thứ 3 world cup 2022 thể thức
kết quả bóng đá 7cm
dự đoán kết quả xổ số hôm nay
xổ số 666
cách cài ghi âm cuộc gọi cho iphone 6
app đánh bài đổi thưởng uy tín
8xbet
atletico man utd
kết quả lịch thi đấu vòng loại world cup 2024
8xbet Trang Chủ Chính Thức
8xbet apk
8xbet baccarat
8xbet có uy tín không
8xbet fun
8xbet games
8xbet games
8xbet guru
8xbet keo
8xbet kiến thiết
8xbet login poker
8xbet ltd
8xbet man city deal
8xbet may
8xbet media
8xbet slot auto
8xbet slot game
8xbet tv
8xbet tài khoản
8xbet tài trợ man city
8xbet Đăng nhập
8xbet ✅ nhà cái cá cược bóng đá
8xbet.top
app 8xbet
baccarat 8xbet
baccarat trực tuyến 8xbet
casinos with baccarat 8xbet
chơi baccarat 8xbet
doanh thu cược 8xbet
dương cẩm lynh đánh bạc 8xbet
dương cẩm lynh đánh bạc 8xbet
khuyến mãi 8xbet
link dang nhap 8xbet
nhà cái 8xbet 8xbet.li
nạp tiền 8xbet
nạp tiền 8xbet
sexy baccarat 8xbet
sòng bạc casino 8xbet
the thao 8xbet
trang web chính thức 8Xbet
tải app 8xbet
đánh baccarat trực tuyến 8xbet
đánh baccarat trực tuyến 8xbet
đánh bạc trên mạng 8xbet
app cá cược bóng đá 8xbet
8xbet slot demo
ku casino 8xbet
8xbet xóc đĩa
nhà cái 8xbet
8xbet ✅ nhà cái cá cược bóng đá
sòng bạc trực tuyến 8xbet
8xbet media
online baccarat 8xbet
app đánh bạc online 8xbet
8xbet tải app
8xbet soi kèo
8xbet yachts
8xbet ltd
bet soccer 8xbet
8xbet poker
baccarat đổi thưởng 8xbet
thể thao 8Xbet
8xbet
baccarat casino online 8xbet
8xbet
game bài 8xbet
Trang web cá cược 8xbet
nổ hũ 8xbet
cược xâu 8xbet