Првиот електричен Rolls-Royce има три тони
Влегувањето на Rolls-Royce на пазарот на електрични автомобили функционира на свој начин. Тие едноставно можат да си го дозволат тоа, односно да бидат сигурни дека лесно ќе извлечат неколку стотици илјади евра од своите фанови за огромно електрично купе тешко помалку од три тони.
Поточно, Spectre тежи 2.975 килограми, што го прави еден од најтешките сериски автомобили на пазарот во моментов. Се разбира, Spectre не е мал автомобил, па растојанието меѓу оските е дури 3.210 mm.
Носечката структура е алуминиумска, но товарот на огромната батерија не може да се сокрие.
Батеријата од 700 kg е фина баласт во подот на возилото и со капацитет од повеќе од 100 kWh овозможува автономија на возење од солидни 520 km, според WLTP.
Електричниот погон произведува 585 КС и 900 Nm, кои очигледно во RR ги сметаат за доволни за задоволување на апетитот на идните сопственици, но и некои основни стандарди на марката.
На крајот на краиштата, на компанијата не и е непозната струјата бидејќи Чарлс Ролс размислувал за електричен автомобил пред повеќе од 120 години. Во 1900 година купил електрично возило и бил маѓепсан од чувството на возење без бучава, вибрации и смрдеа.
На хартија стигнува до 100 km/h за 4,5 секунди, но тоа навистина е помалку важно за автомобил од ваков калибар.
Да, Spectre е брз, но треба да се доживее повеќе како патна верзија на луксузна јахта, исто како што сугерира задниот дел на автомобилот.
Опремен со шасија „Magic carpet ride“ и „Planar“ суспензија, Spectre ќе вози по планинските патишта меѓу Ница и Сент Тропе како на шини.
Не е чудно што токму на тие патишта тој ги изврши последните тестови и дотерување на прототипот пред почетокот на производството.
Нема потреба да трошите зборови за дизајнот. Доволно е да се каже – чиста класика, но и никогаш поширока предна маска со LED осветлување.
И да, светлата се двојни, каде што дневните се исклучително тенки, а главните се скриени под нив. Тоа е рецепт кој неодамна беше претставен од BMW и не помина најдобро кај критичарите. Најверојатно тука ќе помине.
Да споменеме уште две особености. Првата е дека познатата статуа „Духот на екстазата“ е дотерана за да изгледа подинамично, модерно, па дури и поспортски.
Друга е дека Spectre е првиот Rolls-Royce во речиси 100 години што стандардно вози на тркала од 23 инчи.
Што се однесува до цената, би требало да биде некаде помеѓу Cullinan и Phantom, па 380.000 евра би биле реална проценка за почеток.