Во Европа се враќа модата на ноќните возови
Сè повеќе патници претпочитаат ноќни возови наместо авиони поради влијанието врз животната средина, што ги натера компаниите за возови да создадат нови линии, пренесе rijaeka danas.hr.
Во последните месеци во Европа се зголемија линиите за ноќни возови, опремени со лежај што тргнуваат навечер за да стигнат на својата дестинација следното утро, а следната година се планира воведување нови линии за ноќни возови. Во овој вид транспорт всушност инвестираат неколку национални и приватни железнички компании, чија предност е да се патуваат долги релации без да се трошат цели денови на самото патување, иако од друга страна тоа значи полош одмор отколку во нормален кревет. Зад трендот на проширување на овие рути очигледно стои стратегија за да се излезе во пресрет на зголемениот број на патници кои сакаат да ја намалат употребата на авиони или автомобили поради влијанието врз животната средина.
Поттикнувањето на употребата на возови наместо транспортни средства кои повеќе ја загадуваат животната средина е тренд што се манифестира и преку различни јавни иницијативи во последните години: во Франција беа забранети три воздушни линии кои исто така беа достапни со воз во разумен рок. а во Германија деновиве се промовирани летните летови низ државата.билети по 9 евра месечно за патување со регионални возови и јавен превоз. Засега, главните ограничувања на ноќните возови се цените на билетите, често повисоки од оние на авионите, и потребата од големи инвестиции во нови и подобро опремени вагони.
Следниот мај, новата белгиско-холандска железничка компанија European Sleeper ќе почне да нуди три пати неделно ноќни возови од Брисел до Берлин: ноќна рута што германските железници ја прекинаа пред неколку години. European Sleep рече дека ќе ги прошири овие рути до Дрезден и Прага почнувајќи од следната година и ќе воведе една меѓу Амстердам и Барселона во 2025 година.
Дума.мк