Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

hrana fin

Подгответе си свежа сезонска салата во чиј состав можете да ставите најразлични зеленчуци во различни бои. Токму таквата колоритност ќе ви го подобри расположението а истовремено ќе ве направи и поздрави, бидејќи со редовен внес на ваков тип на храна, вие ќе внесувате доволно витамини и минерали кои ќе ви помогнат да го одржувате здравјето и виталноста на телото.

Освен зеленчукот кој ќе го ставите во чинијата, важно е и какво масло за јадење ќе изберете за да го подобрите вкусот. Според нутриционистите, во ваква ситуација, најдобро е да се користат ладно цедени масла.

Кога бирате храна која може да ви го подобри расположението, имајте на ум дека и разичните видови на риба, можат да имаат позитивно влијание.

Најпрепорачливо е да изберете лосос кој содржи здрави масти и витамин Д. Во лососот се наоѓаат и омега-3 масни киселини кои не само што го подобруваат расположението, туку и го намалуваат крвниот притисок и го намалуваат ризикот од срцеви болести.

Кога лососот ќе го изедете во комбинација со колоритната сезонска саалата која си ја подготвивте, можете да си дозволите да грицнете и малку јаткасти плодови.

Jаткастите плодови се полни со протеини, здрави масти, селен и витамин Е. Кога и да сте лошо расположени или почувствувате дека енергијата ви паѓа, изедете еден грст јаткасти плодови..

За десерт, наместо торти и колачиња кои ќе ви ја одземат енергијата, изедете една банана.

Бананите се познати како овошје кое содржи многу калиум и витамин Б, но имаат и добро влијание врз нивото на енергија. Покрај тоа, за подобрување на менталното здравје, препорачливо е да се јадат зелени банани. Во составот на вака недозреаниот плод, има голем број на пробиотички влакна кои помагаат во оддржување на здравио

 

 

SEMM baner MK

Поврзани вести

banerduma

 

 

baner i od veles se moze

E baner

Konsalting Jovevi

 
   
   
   
   

Најново