Се продаде „Бамби“ – го купи Кока Кола
Coca-Cola HBC објави дека го купува српското претпријатие „Bambi“ за 260 милиони евра од приватниот инвеститор „Mid Europa Partners“. Така, грчката компанија за шишиња за безалкохолни пијалаци го проширува своето портфолио и присуство во Западен Балкан, објави „Ројтерс“.
Компанијата, која флашира и продава пијалоци на „Coca-Cola Company“ во 28 земји, објави дека минатата година приходите на „Bambi“ биле околу 80 милиони евра. Две третини од нив се од продажба во Србија, други доаѓаат од земјите од Западен Балкан.
Српската компанија е основана во 1967 година и произведува бисквити, вафли и солени производи. Неговите брендови вклучуваат Bambi, Plazma, Wellness, Zlatni Pek и Josh. Нејзиниот водечки бренд е Plazma бисквити, кои се најпознати како бренд во Србија.
Договорот се очекува да се затвори во вториот квартал од 2019 година и да биде одобрен од регулаторите.
Главниот извршен директор на „Coca-Cola HBC“, Зоран Богдановиќ смета дека зделката ќе и овозможи на компанијата „да го зголеми своето присуство при клучни прилики за консумација, на пример во почетокот на денот, на пат или дома за брза закуска и освежување“. Тој, исто така, истакна дека оваа аквизиција претставува одлична можност да создаде дополнителна вредност за „Coca-Cola HBC“, потрошувачите и акционерите.