Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Не е важно колку учите, половина од човечката интелигенција се сведува на гените, тврдат научниците од Универзитетот во Единбург.

Велат дека разликата во интелигенцијата ја прават гените со кои луѓето се раѓаат, но освен генетиката, голема улога играат и фактори од околината, родителите, начинот на исхрана и живот, изложеност на хемикалии во пренаталниот период.

Научниците сега знаат за 52 гени кои се поврзани со интелигенцијата, од кои 40 се откриени релативно неодамна.

Истражување на Универзитетот во Амстердам доведе до откривање на нови гени и биолошки рути на интелигенција. Утврдено е дека многу луѓе со овие гени и имаат и други заеднички особини како високи, слаби и веројатно непушачи.

Тие, исто така, имаат помалку изгледи за болести како Алцхајмер, депресија, шизофренија и гојазност.

Поврзани вести

Web banner Duma Sinetta 2019 300x250px 01

Screenshot 2

52407849 472689196598964 4414210414364065792 n

Најново

Швајцарската мултинационална компанија активна во областа на фармацијата и производство на медицински помагала РОНТИС, заради зголемување на својот постоечки капацитет во фабриката во Велес, има потреба да вработи:

15 (петнаесет) Оператори во производство

Кандидатите треба да ги поседуваат следните квалификации:

• ССС
  • Со или без работно искуство

ДПТ РОНТИС ДООЕЛ Велес не врши дискриминација по ниту еден основ (полова, верска или национална дискриминација) и ги охрабрува сите заинтересирани кандидати  да аплицираат.

Доколку сте заинтересирани, Ве молиме пратете ја Вашата биографија (CV) со фотографија на infomk@rontis.com  или на адреса:                                  ДПТ РОНТИС ДООЕЛ   с. Долно Оризари бб, Велес 1400 (со назнака за Оператор ), најдоцна до 15/03/2019 година.