Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

detoks fin

По разноврсната и калорична храна за време на празниците враќањето кон нормалниот ритам не е воопшто лесно и затоа телото има потреба од посебен детоксикациски режим кој ќе не поттурне кон секојдневието со здрава храна.

Каков вид на храна треба да се консумира:

1. Антивоспалителна храна: што се бори против воспаление предизвикано од шеќери, млечни производи, алкохол. Тоа се овошје, зеленчук, цели зрна, мешунки, зачини и корисни масти (авокадо, семки, јатки).
2. Масти, влакна и протеини: Дајте се од себе за да ги вклучите сите три вида хранливи материи во секој оброк, така што ќе биде балансиран и вашиот стомак долго ќе се чувствува одлично.
3. Хидрирање: Започнете го секој ден со чаша вода со ½ лимон истискан во неа. Во текот на денот, нагласете на вода, билни чаеви и кокосова вода.
4. Вежбање: За да се вратите во вообичаениот ритам на животот, не треба да престанете да вежбате. Тренингот ќе ви помогне да го забрзате метаболизмот и да го детоксифицирате телото.
5. Урамнотежена храна: Планирајте ги сите оброци за тој ден. Ова ќе ви олесни да бидете сигурни дека јадете балансирано и не внесувате повеќе калории.

Ви го препорачуваме петдневниот план за исхрана што ќе го детоксифицира вашето тело:

Ден 1
Започнете со чаша филтрирана вода со ½ лимон што се стиска во неа или со чаша чај од билен карактер.
Појадок : чаша смути со овошје или зеленчук по ваш избор. Додадете малку ѓумбир, што придонесува за детоксикација.
Утрински среден појадок : 1/3 чаша хумус, се меша со копар, се служи на исечена краставица.
Ручек : салата со кељ, смокви и лешници. Ако сакате, некоја туна може да се додаде.
Попладневна закуска: 1 шоља од избранот појадок (без шеќер) со јаворов сируп и сок од лимон. Додадете малку сушено овошје и ¼ чаши за овошје по ваш избор.
Вечера : мала порција ракчиња на канапеи со рендани свежи тиквички и неколку печени бадеми (без сол).
Доцна ужина : ½ чаша малини со 1 коцка црна чоколада (може и растопена) плус 2 лажички корн флејс. Оваа закуска е совршен начин да се заврши денот.

Ден 2
За почеток на денот: Можете да започнете со чаша вода со сок од лимон или да си направите смути со црвено цвекло, цикорија и рукола наместо кафе.
Појадок : Овесни снегулки со свежи боровинки.
Утро ужина: ½ авокадо коцки со сок од лимон, морска сол и неколку семиња.
Ручек: Темно зелена зелка со грав, салса, авокадово пире, зачинета со малку коријандер.
Попладневна ужина : Сладок и ароматичен бар со овес и суво овошје. Изберете еден без додаден шеќер. Исто така, се препорачува да содржи јатки.
Вечера : Пилешки гради со црвен кромид на скара со гарнир од печено или пропржена зелка плус чај од нане.
Доцна ужина : 1 банана со 2 лажици масло од бадем и цимет.

Ден 3
За да го започнете денот : Започнете со вода со лимон или зелен чај.
Појадок : 2 тврдо варени јајца, 1 парче ржан леб и бадемово масло (можеби путер од кикирики).
Утринска ужина: 1 чаша јагоди со малку ореви.
Ручек : Потопена кисела зелка со неколку зрна киноа, сладок кромид (од претходната вечера), неколку парчиња тофу (можеби сирење).
Попладневна ужина : 2 чаши пуканки со маслиново масло. Ако немате можност да појадувате, пробајте овес со свежо овошје и мед.
Вечера : парче печен лосос со ананас и аспарагус на скара.
Доцен доручек : бадемово млеко измешано со лажичка од какао, екстракт од ванила и ванила.

Ден 4
За почеток : чаша филтрирана вода со ½ сок од лимон.
Појадок : Мал сладок компир со ореви, кокосово масло, посеани со кафеав шеќер.
Утро ужина : 1 крушка, се сече на парчиња.
Ручек : Сендвич со 2 парчиња леб од цели зрна, филе од мисирка, сос од Дижон, неколку сушени домати, аругула.
Попладневна ужина : печен или варен наут. Зачинете со сол и црн пипер.
Вечера : Печен карфиол со чаша парен едамаме, 3-4 индиски ореви и малку масло од сусам.
Доцна ужина: Печено јаболко со мед и цимет и чаша чај од камилица.

Ден 5
За да го започнете денот : чаша вода со лимон или билен чај.
Појадок : чаша варено просо со чаша, обарен спанаќ попрскан со нотка чили и едно пржено јајце на око.
Утринска ужина : смути од 1 банана, ½ чаша анасон, 1 лажица пиперки, кокосова вода и 1-2 коцки мраз.
Ручек : салата со рукола, печен сладок компир, семе од калинка, ореви и наут.
Попладневна закуска : 1 полнозрнест тост со путер од кикирики и пченкарни снегулки.
Вечера : Порција печено пилешко филе со ½ чаша кафеав ориз и 1 чаша варена боранија или едамаме, посеани со малку сусамово семе.
Доцна закуска: 1 чаша јогурт со 3-4 суви смокви или урми со цимет.

 

Поврзани вести

web banner 300x250 Sinalco Duma

banerknigovodstvo

E baner

Најново

 
   
   
   
   

Швајцарската мултинационална компанија активна во областа на фармацијата и производство на медицински помагала РОНТИС, заради зголемување на својот постоечки капацитет во фабриката во Велес, има потреба да вработи:

20 (дваесет) Оператори во производство

Кандидатите треба да ги поседуваат следните квалификации:

  • ССС
  • Со или без работно искуство

ДПТ РОНТИС ДООЕЛ Велес ги охрабрува сите заинтересирани кандидати  да аплицираат, без разлика на нивната полова, верска или национална припадност.

Доколку сте заинтересирани, Ве молиме пратете ја Вашата биографија (CV) со фотографија на hrmk@rontis.com  или на адреса:                                  ДПТ РОНТИС ДООЕЛ   с. Долно Оризари бб, Велес 1400 (со назнака за Оператор ), најдоцна до 30/10/2019 година.

Швајцарската мултинационална компанија активна во областа на фармацијата и производство на медицински помагала РОНТИС, заради зголемување на својот постоечки капацитет во фабриката во Велес, има потреба да вработи:

20 (дваесет) Оператори во производство

Кандидатите треба да ги поседуваат следните квалификации:

  • ССС
  • Со или без работно искуство

ДПТ РОНТИС ДООЕЛ Велес ги охрабрува сите заинтересирани кандидати  да аплицираат, без разлика на нивната полова, верска или национална припадност.

Доколку сте заинтересирани, Ве молиме пратете ја Вашата биографија (CV) со фотографија на hrmk@rontis.com  или на адреса:                                  ДПТ РОНТИС ДООЕЛ   с. Долно Оризари бб, Велес 1400 (со назнака за Оператор ), најдоцна до 30/10/2019 година.