Тројца анкетари на Фондација „Фокус“ на терен го истражуваат мислењето на родителите за квалитетот на онлајн наставата во Велес
26.02.2021
Теренската анкета се состои од 36 прашања на кои родителите, од различни етнички заедници, што живеат на територијата на градот Велес и во четири населени места во општината,на кои одговараат анонимно. Нив анкетарите ги прашуваат за тоа колку се упатени и можат да ја следат онлајн наставата, каква е и колку е редовна комуникацијата со класните раководители и раководителки или наставничките и наставниците, се одржуваат ли родителски средби и какви информации добиваат, имаа ли проблеми со обезбедување на дополнителна ИТ опрема и интернет за своите деца?
Ова се само дел од прашањата кои треба да понудат одговори за потребите на проектот: „Еднаквост за одржлив развој на заедницата – Креирање на база на податоци за родово буџетирање “ што граѓанската организација го реализира од лани, од декември месец.
–
Задоволни сме од одзивот на родителите во населба Горно Оризари. Во денешното анкетирање добивме одговори од 20 родители на ученички и ученици од бошњачката заедница. Сметам дека тие дадоа сериозни одговори со корисни ставови како и предлози што според нив треба да придонесат за отстранување на недостатоците и уште подобро реализирање на онлајн наставата. Со запазување на сите здравствени протоколи анкетарите работат лице во лице со родителите. Им благодариме што одвоија време и што веднаш штом ги контактиравме прифатија да бидат дел од нашата проектна активност. Благодарност и до училиштето „Рајко Жинзифов“ што отстапи простор за реализирање на анкетирањето, рече координаторката на проектот Ангела Давчевска.
Анкетирањето на родителите Македонци е веќе завршено во Велес. Викендов ќе бидат анкетирани родители од останатите етнички заедници како Роми, Турци и Власи. Исто така акетарите ќе ги посетат и селата Иванковци, Башино Село и Бузалково. И таму ќе анкетираат родители на ученички и ученици.
Во понеделник ќе се знае точниот број и на ученички и ученици како и нивните одговори поврзани со образованието како дел од првата анкета што проектниот тим ја подготви за нив. Таа се изведуваше онлајн во сите основни и средни училишта во Велес и во четирите населени места. Неа ја одговараа ученици од осмо и девето одделение во основните и од втора и трета година во средните училишта.
-Дополнително, проектниот тим на фондацијата ќе работи и со членовите на општинската Комисија за еднакви можности, службите, Градоначалникот и Советот на Општина Велес со цел распределба на буџетот за образование за 2022 година во согласност со потребите утврдени кај ученичките и учениците од повеќе етнички заедници кои живеат во Велес, додаде Давчевска.
Проектните активности ќе завршат со подготовка на Анализа што јавно ќе биде промовирана како и со создавање на база на податоци.
Проектот „Еднаквост за одржлив развој на заедницата – Креирање на база на податоци за родово буџетирање “ се реализира во временски период од шест месеци со финансиска поддршка на Центар за истражување и креирање на политики чиј донаторот е Аustrian Development Agency и SIDA во рамки на GBWN мрежа за родова еднаквост.
Убавка Јаневска
